Cu
siguranta ca oricine isi doreste sa apeleze la o firma care are pe lista
serviciilor oferite si debransare Radet, totul la preturi foarte bune, pentru a
evita birocratia, iar clientii sa se bucure de confort. Tot ce este de facut e
alegerea unei companii specializate, care asigura acest serviciu pe cale
legala, totul pentru ca clientii sa se poata debransa de la incalzirea oferita
de serviciul public, in vederea instalarii ulterioare a unei centrale termice.
In
acest sens este nevoie de multe drumuri, stres, intocmirea unui dosar stufos,
iar fara cunostintele necesare, cele mai multe persoane sunt puse in situatii
dificile. In primul rand este nevoie de achitarea unei taxe Radet pentru ca
dosarul sa poata fi depus, insa si o alta taxa ce este calculata diferit in
functie de cateva criterii.
Care sunt conditiile?
Clientii
care isi doresc o debransare Radet, trebuie sa pregateasca terenul si cateva
acte. In primul rand, trebuie sa fie deja asigurata o alta sursa de incalzire,
de cele mai multe ori fiind vorba de centralele termice. Insa un aspect foarte
important este ca in scara respectiva deja sa existe un alt apartament care s-a
debransat respectand conditiile impuse de lege, in caz contrar, se va refuza
eliberarea unui act pentru a putea continua procesul.
Dupa
ce se efectueaza acesti doi pasi, pot interveni companiile specializate in
domeniu care preiau dosarul, iar acestia se vor ocupa pas cu pas de fiecare
etapa necesara. Intrucat conditiile ce trebuie respectate sunt foarte stricte,
este esential ca angajatii sa fie foarte atenti in fiecare caz, motiv pentru
care doar cei care au studii in domeniu pot lucra.
Acte necesare
In
acest sens este nevoie de o cerere speciala, copie dupa carte de identitate,
acordul tuturor vecinilor din apropiere si a asociatiei de proprietari, alaturi
de dovada instalarii unei alt sistem de incalzire.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu